viernes, 24 de abril de 2009

TESTIMONIS PEL CANVI

Que pasa socis, a veure que us sembla aquest email per animar al nostre equip...

Hola a tots, el nostre equip de representats està creixent gràcies a la nova incorporació del Pere Mesas i del Diego Garcia. Amb aquestes dues persones la meva germana Viqui es comberteix en ETT, tota una proesa si comptem amb el poc temps que ho ha fet. Serà la representant en cobrar el primer bono amb mes rapidesa.

Ens em adonat que aquest negoci no para de crèixer i de que cada cop hi ha mes adeptes, és normal, la gent està veïent que es una gran oportunitat. El passat diumenge es va fer una reunió al Hotel Catalonia de Barcelona i em vaig quedar sorprés del creixement brutal que hi hagut, 470 persones davant de les 70 o 80 que hi habia en l'última reunió que varem anar ara fa un mes i mig.

Tenim una gran oportunitat davant nostre, és mes, ja formem part d'aquest gran negoci. Us demanaria amb tota la confiança que posessiu una mica de la vostra part, i que us plantegesiu una altre vegada tot aquest projecte.

Tan sols heu de veure el gran producte que tenim al nostre avast:

- Podem comercialtitzar uns serveis que utilitzem totes les persones a diari.
- Tenim un producte exclussiu d'última generació únic en tota Europa amb unes perspectives de venda impressionants (videotelèfon).
- Estem en un mercat en continu creixement.
- Tenim un negoci que no requerix despeses.
- Formem part d'una multinacional jove, amb grans idees i amb ideologies del segle XXI.
- Podem guanyar comissions mensuals de per vida d'uns serveis que ni tan sols nosaltres em de vendre (Multinivell).
- Podem aconseguir la independència econòmica, per tant, una gran qualitat de vida.
- Es pot traspassar la cartera de clients o deixar-li als nostre fills.
- El negoci és sencill i no toquem producte (omplim contractes i l'empresa s'encarrega de fer els tràmits).
- Organitzem reunións i a sobre ens ho passem bé.
- Podem fer que la gent guanyi diners de forma recíproca.

Per la meva part, haig de dir que estic orgullós de formar part d'aquesta oportunitat. Cada dia que passa estic mes comvençut, i m'encantaria de tot cor que vosaltres també ho poguessiu apreciar.

En aquest negoci el treball en equip és el mes important, igual que la comunicació entre els membres de l'equip. Per això us demano, que si esteu d'acord amb mi vinguessiu a la pròxima reunió del dimarts (Martes y Cr€c€), podem debatre les idees de cadascú i mirar de tirar en davant el nostre projecte de futur.

També us he de fer saber que amb o sense la vostra col.laboració jo no llenço la toballola.

Salutacións i fins dimarts...

No hay comentarios:

Publicar un comentario